Wygodne noclegi nad jeziorami w lubuskim

Od zawsze uwielbiałam spędzać wolny czas wśród zieleni. Od najmłodszych lat razem z moim przyjaciółmi odwiedzaliśmy różne campingi, hotele i chaty w górach. Bardzo lubiliśmy wszelkie aktywności na świeżym powietrzu, a dzięki dużej dostępności lasów w naszej okolicy, często korzystaliśmy z weekendowych wypadów za miasto.

Noclegi nad pięknymi jeziorami w lubuskim

nocleg nad jeziorem lubuskieZbliżały się wakacje, a lato zapowiadało się wyjątkowo upalnie. Na którym spotkaniu z moimi przyjaciółmi postanowiliśmy po raz kolejny wybrać się na urlop w okoliczne rejony. Poszukiwaniami odpowiedniego miejsca zajęłam się osobiście. Jeżeli chodzi o dobry nocleg nad jeziorem lubuskie z pewnością ma dużo do zaproponowania. Skontaktowałam się z zaprzyjaźnionym ośrodkiem, który znajdował się w niedalekiej odległości od naszego miejsca zamieszkania. Telefonicznie zarezerwowałam trzy domki dla całej paczki przyjaciół i z niecierpliwością oczekiwałam wyjazdu. Na miejscu okazało się, że właściciele ośrodka rozbudowali teren o dodatkowe atrakcje, co bardzo przypadło nam do gustu. Nasze domki były wybudowane z drewna, w środku znajdowały się wszelkie niezbędne akcesoria, a wspólna łazienka dla wszystkich letników została gruntownie wyremontowana. W domkach znajdowały się dwie sypialnie oraz aneks kuchenny, na którym mogliśmy przygotować różne potrawy. W sypialniach znajdowały się wygodne łóżka, w szafkach znalazłam zapas świeżych ręczników, pościeli oraz ciepłych koców na długie, letnie wieczory przy ognisku. Wypoczynek okazał się bardzo udany. Spróbowaliśmy wielu dostępnych atrakcji. Spacerowaliśmy po okolicznych lasach, leniuchowaliśmy na plaży nad jeziorem, a wieczory spędzaliśmy przy ognisku zajadając przepyszne kiełbaski. W domkach znajdowała się także lodówka, co dodatkowo ułatwiło nam funkcjonowanie na tym terenie, a widoki na jezioro urozmaicały każdy poranek. Spędziliśmy wspaniałe dwa tygodnie pływając na kajakach i rowerach wodnych, opalając się i korzystając ze sportów plażowych. Był to niezwykle udany czas, dlatego też przy najbliższej okazji postanowiliśmy wrócić do tego wyjątkowego miejsca.

Tegoroczne wakacje były bardzo ciekawe i interesujące. Spędziłam wspaniałe dwa tygodnie w otoczeniu przepięknej przyrody razem z moimi przyjaciółmi. Miałam okazję korzystać z wielu atrakcji, a aktywny wypoczynek okazał się zbawienny również dla mojego organizmu. Pogoda dopisywała nam w każdym dniu pobytu, a komfortowe warunki sprawiły, że wszyscy czuliśmy się bardzo wypoczęci.